Reklamácie

Postup reklamácie

  1. Vyplňte reklamačný formulár alebo napíšte mail na reklamácie@astraelektronik.sk 

  2. do 24h (pracovné dni) Vám budú zaslané informácie o ďalšom postupe. Oznámime Vám adresu autorizovaného servisného strediska, ktoré je najbližšie Vášmu bydlisku alebo iný postup vyriešenia reklamácie.

  3. Postupujte podľa našich pokynov a tovar pošlite na určenú adresu spolu s popisom závady, záručným listom (dodacím listom) a dokladom o kúpe. Vo vlastnom záujme prosím zasielajte reklamované produkty určené servisu priamo na daný servis, v prípade zaslania do sídla našej firmy dôjde iba k predĺženiu doby vybavenia reklamácie z dôvodu dodatočnej prepravy.

Reklamačný formulár

 

Prepravu tovaru zabezpečí

Gls
pošta
toptrans
nad 200 Eur do 25km preprava

aj vlastnou dopravou

 viac...

 

Nákup na splátky

možnosť nákupu

na splátky

u nás v predajni

 

home credit

quatro

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie